2010. május 26., szerda

21 tételt (vagyis ma hajnalban még született 2, szóval 23) köszönhettek nekem. minden tételt a lehető legalaposabban dolgoztam ki. kurva sok oldalról, sokszor angolokról, rendszerezve, érthetően, formázva.
szóóóval úgy döntöttem, hogy aki egyet sem csinált az vegye meg helyettem szakvizsgára a kaját piát vagy mit kell vinni.

kicsit gáz, hogy 1-2 ember csak a seggén ülve várja, hogy kész legyenek a tételek.

és most köszönet még nekik:

kifli, miszti, eszti, niki, róka, ági, vica, zé :D, és azoknak akik névtelenül raktak fel.


gyé

5 megjegyzés:

  1. ööö ja.
    én egyébként annyit fűznék hozzá h akik részt vettek/vesznek véres verejtékkel (én spec már kurvára kivagyok...) annak ezer hála és köszönet. geci fárasztó mondjuk késő délelőttől hajnalig gubbasztani a net és a könyvek felett...
    vadászni a léyneget, forditani...stb
    a léynege az lett volna h összefog az OSZTÁLY és arányosan eloszlik, hát ez nem egészen jött össze...


    a 11 és 23 ast jó lenne ha oylas vki csinálná aki eddig vakarta a sejhaját!
    kif

    VálaszTörlés
  2. késő kiff. még ma..fent lesz.
    azért vicces, hogy fél3 van megint :)

    és az is érdekes hogy megint kik vannak ébren..

    gyé

    VálaszTörlés
  3. hmhm lehet fényesre polírozni egy-két popót meg bronzszobrot emelni vagy kifaragni márványból vagy szépen lefesteni vagy csak simán imádni.
    akikre ez nem vonatkozik azoknak meg kellemes - az utóbbi időkben a sok üléstől minden bizonnyal popó tájékon kifejlődött - fekély ápolását...

    miszt

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    A titokzatos "zé" én voltam: Zzzzzita.
    Majd én is kérek kaját, de persze a nagy része a Tiétek!(miszti, gyé, kif) :D
    Lehet, amúgy, hogy egyesek sokat vakaróznak és örülnek, hogy helyettük történnek a dolgok. De apám bölcsessége szerint:
    "A nagy munka biztosan megtérül valamilyen formában, az NEM létezik, hogy ne térüljön meg!"
    Szóval skacok,ezzel magunknak segítünk a legtöbbet!!!

    VálaszTörlés
  5. édes-szomorkás az egészben csak az hogy valószinű más nem is olvassa ezt a (nemakarokmegintcsúnyátszólni) blogot, szval akire mondjuk vonatkozna az ejnye bejnye megsem tudja:D
    de sebaj mi azért veregessük meg egymás vállát!
    igenis kurvajókvoltunk!!!

    amugy még van pár hiányzó :D...

    VálaszTörlés