2010. május 25., kedd

rossz tételek

most hogy olvasgatom a tételeket rájövök mi az ami gyanusan nem okés
a javítottakat felteszem, mármint ha kijavítom :D

piros:gázos
zöld:okés
szürke: még nincs kész

mostmár kitöröltem azok számát amik jó tételek voltak, csak azokat hagytam fent amihez van vmi megjegyzés:

szakelmélet:
3a, Réku felrakta, letölthető
4a: begépelve
5b: begépelve
10b, begépelt
11b, felraktam újra, rem letölthető már
14b,begépelt

graf töriből:
2,javított
4,javított
6, Lili csinálja majd
10 (de az utcsó 2 lap kell főleg),
11, sokkal nem tudtam kiegészíteni róka tételét, de már sz.rok bele. ez van és kész.
18,javított
19,javított
23, most teszem fel..asszem 4 angol oldalról van. szóval örülj hogy van vmi! még él szóval plakát elemzésen kívül sok nem volt róla..sajna.
24, kurva nagy szülés volt.. fent van
26,bővített
37, kiegészítettem (elég kevéssel) a perspektíva csoporttal

Amik túl rövidek, de mégis zöldek azok azért mert tényleg nincs más fent neten róluk. Szóval ennyi.

Remélem senkit nem bántok, mert nem az a célom, hanem, hogy segítsek. Az én tételeim sem tuti jók, de a maximumot hoztam ki mindből. Ha vmi jobbat tudtok hozzá nyugodtan javítsátok ki.

Gyé, ismét..

9 megjegyzés:

  1. 31-uwe loesch

    mondtad h neked arról van előadásod.
    én azt forditottam, meg amit tudtam összeirtam hozzá, de ha van hozzá még vmi anyagod felteheted!

    kif

    VálaszTörlés
  2. ott még nem tartok :D de szerintem nekem semmi használható nincs :/

    Gyé

    VálaszTörlés
  3. A 13. Bauhausal mi a baj??? vagy azt nem olvastad?

    VálaszTörlés
  4. amivel baj van azt kiírom, ami okés azt is. amiről semmi nincs kint azt még nem olvastam :)

    VálaszTörlés
  5. amugy sztem a loesch-ról többet te sem fogsz találni, és sztem lényeg benne van!

    próbáltam lelkiismeretesen csinálni.

    eszti!sztem bauhaus tétel korrekt.

    kifl

    VálaszTörlés
  6. 4a tétellel nincs gáz még sok is benne az infó
    ha végeztem a művtörivel begépelem...

    VálaszTörlés
  7. jah 5b azt is műveltem, több infót nem találtam róla...

    VálaszTörlés
  8. Miszti. a 4a szerintem is jó lesz, csak azért tettem oda h ha vki begépelné nekem imádnám :)

    VálaszTörlés
  9. SZIASZTOK!
    A 37. tételhez vegyétek bele a PERSPEKTÍVA csoportot!!!! Csak nem találok róla a neten jó anyagot! Én keresek mindenesetre, de aki előbb készülne el vele, nyugodtan megelőzhet!!!
    Üdv: Zita

    VálaszTörlés