2010. május 25., kedd

müvtöri B-k

KÉZIJEGYZETEMALAPJÁN

1-nincs még

2-sztem zsír
3-kézi jegyzetem még hiányos, a képről csak holland elemzést találtam!
ha vki kiegésziti zsiros, bevezető van, meg álltalánosságban rembrandt stílusáról ami felhasznáható a kép elemzésénél egyébként
4-pipa
5-pipa, ennyi volt róla
6-pipa
7-kell hozzá szobor elemzése, sz.tibis jegyzet vagy más
8-daliról írtam, miszti képelemzéssel tán ki tudja majd egésziteni
9-sztem rövid, de mást nem találtam
10-pipa
11-pipa
12- + sz.tibis jegyzet
13- willendorfiról nem irok mindenki tud beszélni róla
14-pipás
15-pipa
16-jó de még lehetne hozzá vmit, nem találtam többet.
17- plusz képzeet világa 2 ide tartozó rész (reneszánsz)
18-plusz sztibis jegyzet vagy vmi
19-zsiros
20-zsír
21-öööö vmi van de kaotikum
22
23-mindenki tud piramisokról beszélni
24-még kellene hozzá
25

a kézi jegyzeteim alapján ez a szitu, lehet miszt begépeli vagy hozzá rak dolgokat.
külön postban ha vkinek van jegyzete...
mediafiren lesz 2 mappa, b-kézi és b-kiegészitett, begépelt, javitott, plusz jegyzet
kif

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése