2010. május 24., hétfő

kétségbeestem, de már kezdek beletörődni

Sziasztok!

Csak szeretném megragadni az alkalmat -hiszen ezt a blogot többen rendszeresen olvassuk-, hogy megkérdezzem: nem látta valaki véletlenül a RÓKA neoprinttel ellátott, amúgy "sima lapos"(tehát zöld külsejű) spirál műv.töri füzetemet? Mert hát abból szívesen megosztanék veletek kidolgozott tételeket, mert csüngtem Csíbor ajkán, és mindent leírtam..szóval kb. ki van dolgozva elég sok tétel benne, de mostanában vettem észre, hogy nincs meg..Márciusban cseréltem le, mert betelt, de vhol elhagytam időközben. Reméltem, hogy suliban, de ezidáig nem találtam meg, és már kezdek lemondani róla. Utolsó reménysugár, hogy hátha közületek látta vki. Ha nem, nekem szinte végem, mert műv.törit jól saját jegyzetből tudok tanulni.

Előre is köszi!

Róka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése