2010. május 21., péntek

Légyszi vki(k) fejezze(ék) be a többi tételt. Felraktam ma is egy csomót, de én még el sem kezdtem a k_rva társasjátékot, ötletem sincs, szóval gondolom leesett, hogy rohadtul én vagyok legjobban lemaradva.
Örülnék ha nem nekem kéne kidolgozni a maradékot.

Ezek nincsenek meg elvileg a szakmaiból:

3a- csinálom B.Eszti
11a-kifl, csinálom még

a 3a és 11a képgrafikás tétel, nem voltam ott utcsó órán, ha leadta Gallusz légyszi vki gépelje be. És ne scannelje már fck. Én is begépeltem ami nekem meg volt. bláábláá..

Graf töri hiány:

6- lili
9 - miszti hamarosan felteszi
21-lili lengyel plakát, jövhéten

Gyé

8 megjegyzés:

  1. graf töri 24, 27 elméletileg fent van. dadát holnap megcsinálom
    begépelve...:)
    (miszti)

    VálaszTörlés
  2. ja és még én sem csináltam semmit ha ez megnyugtat. a semmi alatt a valós semmit értem. eddig a tételek töltik ki a kis életemet

    VálaszTörlés
  3. müvtöriből ezerbocs de én nem gépelek...
    ki van dolgozva már 4 tétel, én ennél többet nem foglalkozok ezzel, igyis 50 kiba.szájbak.t tételről van szó. nem dolgozok vele duplán bocsi

    ezeket főleg könyvből irom ki,nem netről ollózom össze...
    ha nem olvasható vmi kérdezz rá. segitek szivesen.

    gyé az eredményhirdetős postba majd ird ki ha felteszel vmit mert igy kavar lesz...
    ésésés
    még én sem kezdtem el a szakvizsgamelómat, sejtelmem nincs h lesz rá idő.

    kifl

    VálaszTörlés
  4. tényleg fent van. bár a 24 kicsit beteg tétel..
    és ja kicsit talán megnyugtat..hogy nem egyedül bukok meg :D

    kifli. engem a művtöri kurvára nem érdekel mivel megbukok belőle =)
    am meg ne dolgozz kétszer ha nem akarsz, csak tudod én elég sok tételnél (najó csak3-4nél) 2x dolgoztam, hogy nektek jó legyen. de az én hibám hogy túl jó fej vagyok LOL

    az eredményhírdetősbe meg kitettem amit elvállaltam, aztán mivel rögtön utána meg is csináltam így töröltem, hogy véletlen se csinálja meg senki.

    am meg nem értem miért baj, ha több tétel van fent egyből..van elég hely fent ha jól értezlmeztem.
    tekintve hogy együtt csináljuk, és nem 30an mindenki magának dolgozza ki a 97 tételt, így nem hiszem h bárki potyára dolgozna, ha egy olyan tételt dolgoz ki amit más is =) főleg hogy 1-2 tétel használhatatlan..
    én megbíztam tudod mindenkiben, és nem olvastam el a tételeket..:D ki lett nyomtatva, megszámolom neked mennyi megy ebből a kukába:
    21 lap + a 24es tétel 15 oldalával jelenleg nem tudok mit kezdeni, mert ez nem tétel hanem regény :D (bocs Dávid, ha jól látom a te tételed volt)


    idegállapotom ne vegyétek magatokra :)

    Gyé

    VálaszTörlés
  5. A 19 és 5 graf.töriből hol van?
    B.Eszti

    VálaszTörlés
  6. az 5ösnek van mappa. a graftöri mappán belül.
    a 19es pedig főoldalon (nem mappában)
    ezek:
    Martin Shar1.docx
    Milton Glaser.docx
    A gondosan leporolt hatvanas évek.docx

    a gondosan leporoltat elég nehéz megnyitni, nem tudom én hogy tudtam :Dmert most nem nagyon sikerült ai-ban sem..
    de ahhoz nekem még egy tétel volt, de hogy hol van fent a mediaf-on azt nem tudom o.O

    VálaszTörlés
  7. sőt mivel mind docx így nehézkesebb a kezelésük :/

    VálaszTörlés
  8. hát jah.. (L)docx....
    az amugy gyé korántsem baj ha megvan egy tétel kétszer, csak a tisztán látás végett, gondoltam törölni vagy mellé irni...

    amugy jah, van egy két használhatatlan, vagy trehány tétel.

    kif

    VálaszTörlés