2010. május 20., csütörtök

Na kedves Emberkék!
Nagyon szépen megkérek mindenkit, hogy felesleges képanyaggal ne foglalják a helyet a közös tárhelyen (persze ha egy kézzel írott tételt raktok fel akkor nem gáz), mert csúfondáros módon megtelik és nem lesz hová felrakni azt a csekélyke mennyiségű tételt ami még hátra van .
Továbbá 2 db mappa van ugye (szakelmélet, graf töri) légyszíves abba rakjátok ami oda való!
Még nincs vége...wikipédiáról könnyű leszedni (legalább megszerkesztenétek), ennek az oldalnak a lényege hogy vázlatos könnyen tanulható és ne 600 oldalas dolgok kerüljenek fel!
Vannak akik tisztességesen megcsinálják a tételt tiszteljétek meg azokat azzal hogy normálisan dolgoztok.

A TÉTELEKNEK MÉG NEM ÉRTÜNK A VÉGÉRE! LEHET VÁLOGATNI. ÉN SZEMÉLYSZERINT A SOKADIK FELTÖLTÉSEM UTÁN MÁR KICSIT FÁRADOK... (gondolom mások is így vannak vele akik foglalkoznak az oldallal)

A 17/a (művtöri) tétel nem sokára olvasható.


Miszti

3 megjegyzés:

  1. tök igazad van. én kinyomtattam az összeset ami vasárnap du-ig fent volt. kb 20-30 oldallal egyszerűen nem tudok mit kezdeni. nincs címe. nem az ami a tételbe kell, vagy egyszerűen faszság, bemásolt 30 oldal.. kicsit ideges vagyok. én már feltöltöttem több mint 10 értelmes tételt. ugyanezt szeretném viszont. és még nagyon sok tétel nincs fent! Gyé

    VálaszTörlés